Coca Cola si-a dublat vanzarile in Romania dupa ce Ianis Hagi a devenit imaginea Pepsi

Distribuie

Lovitura de imagina uriasa data de Coca-Cola in tara noastra, dupa ce Ianis Hagi a devenit imaginea Pepsi in Romania.

Astfel, uriasul brand a reusit sa isi dubleze vanzarile fara a investi vreun ban. Intervievati de reporterii nostri, majoritatea romanilor spun ca se tem sa bea Pepsi ca sa nu devina netalentati la fotbal, asa cum a patit si Ianis.

Vanzarile Pepsi, in Romania, au inceput sa tinda spre zero si se pare ca nici macar tatal lui Ianis, Gica Hagi, nu vrea sa consume celebra bautura americana:

„Cum zic… eu beau Frutti Fresh ca e suc romanesc si pe mine Romania m-a facut mare, nu Sua chiar daca am dat goluri frumoase acolo cand am jucat la Mondial. Ianis…. treaba lui, fiecare om suntem diferiti. O sa am o discutie intre 4 ochi cu Ianis si nevasta-mea si o sa ii zic ca nu face bine, ca vorbeste lumea, sa tina capul sus si o lase mai moale cu urgiile cu Pepsi. Totusi ma bucur pentru el ca a murit… a reusit sa sa devina cunoscut in relame, poate ii iese si la fotbal”, a declarat Gica Hagi.